Pályázatok
Sport4Prisons
A Sport4Prisons egy nemzetközi együttműködésen alapuló projekt, amely célul tűzte ki egy innovatív, sportalapú módszer kidolgozását a fogvatartottak készségeinek és kompetenciáinak fejlesztésére. A módszer nemcsak a fogvatartottak rehabilitációját segíti elő, hanem a börtönök személyzetét és képzésben résztvevőit is felkészíti annak hatékony alkalmazására.
A DiSCOVERY projekt célja innovatív pedagógiai módszerek és a digitális készségek fejlesztése révén a fenntartható vállalkozói szemlélet integrálása a felsőoktatásba. A projekt támogatja a digitális transzformációt, a felsőoktatási rendszerek közötti kapcsolatok erősítését, valamint a hallgatók fenntarthatósággal kapcsolatos kompetenciáinak bővítését.
Megállítható-e az öregedés?
Megelőzhetők, megállíthatók vagy akár visszafordíthatók-e az öregedés hatásai? A projekt célja, hogy a még nem publikált tudományos eredményeink ismertetésével ráirányítsa a figyelmet a fiatalság megtartásának egészségügyi jelentőségére és annak epi/genetikai hátterére, rámutatni a fiatalság egészséges megtartásának, a “sikeres öregedésnek” az elérhetőségére és bemutatni az öregedés mechanizmusaiba való beavatkozás kérdéskörével kapcsolatos új ismereteket.
I.M.HEALTH
Az I.M.Health projekt arra összpontosít, hogy hogyan változott és fejlődött az emberek testmozgás iránti igénye a XXI. századi életmódváltozások következtében, valamint olyan innovatív módszerek kidolgozására, amelyek ezeket a változó igényeket kezelik.
“Come To Play!” kampány
A kampány célja az óvodások és iskolások figyelmének, logikai és stratégiai gondolkodásának fejlesztése játékos formában, a Castle of Mind család logikai-stratégiai táblás fejlesztő játékaival. A kampány keretében – a jelentkezés sorrendjében – az első 20 óvoda, valamint az első 40 általános és középiskola számára tudunk lehetőséget biztosítani arra, hogy a gyerekek és a pedagógusok megismerjék és kipróbálhassák a játékokat.
GAME-ED
A nemzetközi projekt fő célja, hogy javítsa a felnőtt tanulók kreativitási készségeinek kialakítására és fejlesztésére használt tanítási-tanulási módszerek minőségét a tanulás játékalapú megközelítésének bevezetésével, valamint népszerűsítse a játékalapú tanulást a felnőttoktatásban. A projektben 25 fő veszt rész, a csapatban felnőttoktatók, oktatók, kutatók, játékszakértők és fejlesztők dolgoznak.
Online COM fejlesztés
A projekt keretében a Fontanus Központ által fejlesztett Castle Of Mind társasjáték online változata készül el. Az interneten, böngészőből elérhető logikai-stratégiai játékot 2 fő játszhatja egymás ellen, számítógépen vagy mobileszközön.