Pályázatok

Megállítható-e az öregedés?

Megelőzhetők, megállíthatók vagy akár visszafordíthatók-e az öregedés hatásai? A projekt célja, hogy a még nem publikált tudományos eredményeink ismertetésével ráirányítsa a figyelmet a fiatalság megtartásának egészségügyi jelentőségére és annak epi/genetikai hátterére, rámutatni a fiatalság egészséges megtartásának, a “sikeres öregedésnek” az elérhetőségére és bemutatni az öregedés mechanizmusaiba való beavatkozás kérdéskörével kapcsolatos új ismereteket.

“Come To Play!” kampány

A kampány célja az óvodások és iskolások figyelmének, logikai és stratégiai gondolkodásának fejlesztése játékos formában, a Castle of Mind család logikai-stratégiai táblás fejlesztő játékaival. A kampány keretében – a jelentkezés sorrendjében – az első 20 óvoda, valamint az első 40 általános és középiskola számára tudunk lehetőséget biztosítani arra, hogy a gyerekek és a pedagógusok megismerjék és kipróbálhassák a játékokat.

GAME-ED

A nemzetközi projekt fő célja, hogy javítsa a felnőtt tanulók kreativitási készségeinek kialakítására és fejlesztésére használt tanítási-tanulási módszerek minőségét a tanulás játékalapú megközelítésének bevezetésével, valamint népszerűsítse a játékalapú tanulást a felnőttoktatásban. A projektben 25 fő veszt rész, a csapatban felnőttoktatók, oktatók, kutatók, játékszakértők és fejlesztők dolgoznak.

Online COM fejlesztés

A projekt keretében a Fontanus Központ által fejlesztett Castle Of Mind társasjáték online változata készül el. Az interneten, böngészőből elérhető logikai-stratégiai játékot 2 fő játszhatja egymás ellen, számítógépen vagy mobileszközön.